איך לבחור את הלוח המסחרי שמתאים לצרכים שלכם

כאשר ישנם שפע של לוחות מסחריים ואין ספור אתרים שמתמחים באיתור ומכירה של נכסים להשקעה, לא פלא שלפעמים אנחנו יכולים ללכת לאיבוד. כדי לעשות קצת סדר בבלאגן ולאפשר לכם לנצל את הזמן שלכם באופן הטוב ביותר, שאלנו כמה מומחי נדל"ן על איזה לוח נדל"ן מסחרי הם ממליצים ומאילו לוחות כדאי להתרחק ומהר!

 

אמינות

מומלץ להימנע משימוש בלוח מסחרי אשר הוקם רק עכשיו ואין לומוניטין עסקי של מספר שנים. מרבית הלוחות המסחריים קיימים מעל לעשר שנים ושומרים על מקומם כאחד החיפושים המבוקשים ביותר ברשת האינטרנט משום שהם מקנים תחושה בטוחה לשני הצדדים ומעניקים זירת מפגש בעלת סטנדרטים מובנים. לוח נדל"ן מסחרי שהוקם רק לאחרונה ומלא במודעות ופרסומות אמור להדליק אצלכם נורה אדומה

 

אחריות

לוח נדל"ן מסחרי אמור לבוא עם מעטה של אחריות מסוימת ולאפשר לכם לדעת שיש מאחוריו איזושהי מסננת אשר מסירה תכנים שאינם אותנטיים. לוח נדל"ן מסחרי כדוגמת WIN WIN  נהנה מהפיקוח של גוף רציני כגון ידיעות האחרונות ( והשלוחה האינטרנטית -YNET ) ומספק אפשרות להתריע מפני מתחזים. לכל לוח נדל"ן מסחרי יש בעלים ואינטרס כלכלי, כדאי להבין אותו לפני שמפרסמים בו

 

פופולריות

הפופולריות של הלוח היא לא המדד היחיד שקובע את האיכות שלו, למעשה אם לוח נדל"ן מסחרי פופולרי בקרב קהילת משקיעים זעירים ואתם בכלל מנסים למכור בניין משרדים בעלות של עשרות מיליוני שקלים הרי שאתם לא במקום הנכון. כדי לבחור את הלוח הנכון כדאי להבין מהי הפעילות המסחרית שמתקיימת בו

 

סרטונים

בחלק מהלוחות יש אפשרות לעלות סרטונים ואילו בחלק מהלוחות יש הגבלה על סוג התמונות והנפח שלהם. כדאי לבחור בלוח נדל"ן מסחרי אשר יספק לכם את הדרך האולטימטיבית להציג את הנכס שלכם וייצור בעבורכם רק את הפניות הרלוונטיות. כדאי לשים לב לכך שככל שנותנים יותר פרטים מסתכנים במעט פניות אך בטווח הארוך אלו בדיוק הפניות שאתם מחפשים. טלפונים מרובים אולי מראים על התעניינות אבל ברוב המקרים הם בזבוז של משאבים וזמן

 

אפשרות לפרסם בתשלום

למרות שניתן לפרסם בחינם ואין כל הגבלה על מספר הפרסומים העסקיים שלכם, לעיתים שווה לפרסם בתשלום. כדאי לבדוק אילו אפשרויות קידום טמונות בטרם מפרסמים את הנכס הבא והאם שווה להוסיף מעט שקלים כדי לקבל יותר חשיפה. לוח נדל"ן מסחרי איכותי יעניק תמורה מלאה עבור כספכם וינהג בשקיפות אודות מספר האנשים הנחשפים לכל מודעה והמיקום האפשרי שלה