טיפים לבחירת לוח מחיק למשרד

לוחות מחיקים משמשים אותנו כבר שנים רבות בין אם בבתי הספר ובין אם בחדרי הרצאות וכנסים. ראשונים במשרדים היו משרדי ההיי טק שהכניסו אותם בחדרי הישיבות שלהם ומשם הם התפשטו כמו בטריות ביער ולא בכדי לוח מחיק למשרד מקל על התנהלות העובדים שומר על הסדר ומאפשר דיון פתוח לצוותים וקבוצות עבודה שונות.

שימושים שונים ללוח מחיק

יעילות – במשרדים רבים ניתן למצוא שלכל עובד ישנו לוח המותקן על קיר משרדו או קיר ההפרדה בבוט שלו. מחקרים מראים כי אנשים בעלי משימות רבות הרושמים בפניהם את רשימת המשימות שעליהם לעשות מצליחים טוב יותר לעמוד בהן מאשר אלו שלא רושמים כלל. לכן בעלי חברות רבות מחליטים להתקין לוח מחיק לעובדיהם וזאת על מנת לשפר ולהקל עלים לעמוד במשימותיהם.

תכנון – לוח מחיק למשרד יכול לעזור בתכנון לוחות הזמנים. לדוגמא אם יש לכם חדר ישיבות שמשמש את כלל העובדים, על מנת להימנע מבוקינג כפול, משרדים רבים משתמשים בלוח שבועי או חודשי כדי לרשום את זמני השימוש של העובדים באותו חדר ישיבות, הדבר מונע מצבים לא נעימים במיוחד מול לקוחות או אנשים חשובים.

עבודת צוות – כשעובדים בצוות רוצים ליצור פתיחות בין העובדים, השימוש בלוח מחיק גדול לקיר חדר הישיבות במשרדכם יכול לעזור ולהקל על המשתתפים בסיעור מוחות והעלאת רעיונות חדשים. כשכלל העובדים רואים את הרעיונות שעולים במהלך הישיבה קל יותר להתייחס אליהם ולענות על שאלות שצצות ולפתח את אותם הרעיונות.

בחירת לוח למשרד

התאימו את גודלו של הלוח במשרדכם – לוח גדול מידי עלול להוות קושי למביטים בו ולמי שכותב עליו וקטן מידי יהיה לא יעיל.

התאימו לוח מחיק למשרד לפי אופי השימוש – לוחות מחיקים יכולים להיות בעלי אפשרות מגנטים וישנם שלא. התאימו את סוג הלוח לפי פועלכם במשרד. אם אתם משתמשים בתמונות, מפות ותרשימים מודפסים, מומלץ לבחור בלוח מחיק מגנט שישמש את עובדי המשרד לשני הצרכים הללו.

התאימו את הלוח לעיצוב המשרד – ישנו מגוון רחב של לוחות מחיקים, חומרים שונים, צבעים שונים וניתן להתאימם לעיצוב במשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *