תכנון ועיצוב משרד – נקודות שיש לקחת בחשבון

כאשר אנו מתכננים את המשרד שלנו אנו חייבים לשים דגש על מספר דברים חשובים היות וזהו מקום מושבה של החברה שלנו, דבר שברוב המקרים לא משתנה לעיתים קרובות ולכן כאשר אנו מתכננים את המשרד אנו צריכים להסתכל על ההווה אך בעיקר גם על העתיד.

בראש ובראשונה אנו רוצים ליצור מקום נעים עבור העובדים שלנו ועבור הלקוחות שלנו.

עבור העובדים הדבר הכרחי היות והם צריכים להרגיש בנוח כאשר הם מגיעים כל יום לעבודה ועבור הלקוחות שלנו כמובן על מנת שימשיכו להגיע אלינו גם לקוחות פוטנציאליים וירגישו בנוח וגם על מנת שהלקוחות הקיימים ירגישו בנוח כאשר הם מגיעים למשרד שלנו.

לכן ריכזנו עבורכם כמה נקודות שיש לשים עליהן דגש כאשר אנו מעצבים את המשרד שלנו.

 

  • חזון – יש להתאים את העיצוב של המשרד שלנו לחזון החברה. הדבר גם מחבר את העובדים בצורה טובה יותר לחזון החברה כאשר הם פוגשים אותו יום יום במשרד בדמותו אלמנט עיצובי כזה או אחר.
    מלבד העובדים גם הלקוחות ישמחו לראות כי חזון החברה טבוע חזק ונמצא ב-DNA של החברה שלנו, דבר שעלול לעזור להם לקבל החלטה להיות לקוחות שלנו או לשמר אותם בתור לקוחות קיימים ולגרום להם תמיד לחזור אלינו.

 

  • נוחות – זהו דבר שחשוב עבור כל באי המשרד כאשר בראש בראשונה עבור העובדים שלנו.
    יש לדאוג למתקנים שיאפשרו עבודה נוחה ונעימה לעובדים שלנו, החל מחללי עבודה, חדרי ישיבות, מטבחונים אשר מאפשרים הכנת קפה וחימום ארוחות, פינות ישיבה ואפילו קפטריות קטנות יקנו לעובדים שלנו חווית עבודה נעימה מהרגע בו הגיעו לעבודה ושתו את הקפה, דרך העבודה עצמה, ארוחת הצהריים, מנוחות וכדומה. עבור הלקוחות יש ליצור פינות המתנה נעימות, עמדות להכנת קפה על מנת להנעים את זמנם במשרד שלנו במיוחד כאשר הם ממתינים לנו.

 

  • קדמה – מעבר לדגש על ציוד מתקדם כמו מחשבים, לפטופים ועוד יש לזכור לתכנן פינות עבודה נוחות עבור העובדים שלנו כמו גם חדרי ישיבות מתקדמים עם אמצעים טכנולוגיים אשר יאפשרו לנו עבודה נוחה בתנאים דינמיים כמו שיחות ועידה עם לקוחות בחו״ל ועוד.

עוד בנושא:
משרדים להשכרה – החברה לנכסי קיסריה