בעולם המודרני שבו אנו חיים, עולם בו המשרד הפך לביתנו השני, מאוד חשובה התחושה בחללי העבודה השונים הן בכדי שהעובדים ירגישו בנוח, ירגישו מחוייבים למקום העבודה שלהם והן בכדי ליצור רושם נעים וטוב אצל הלקוחות, הספקים ושאר האנשים שנכנסים אלינו לחברה.
הנה כמה רעיונות לעיצוב משרדי מכירות, כאלה שלא רק יצרו אווירה ייחודית אלו גם יסייעו להעלות את אחוזי המכירות ו/או לחסוך בעלויות.
- שימו דגש והשקיעו באקוסטיקה- מאוד חשוב להשקיע בבידוד של הקירות ואקוסטיקה כי מאוד לא נעים לעבוד כל כך הרבה שעות בסביבת עבודה רועשת.
טיפ זה חשוב בעיקר כאשר מדובר בחללי עבודה פתוחים ממש כמו שיש במשרד מכירות אבל בגדול זה נכון לכל משרד שהוא. - חשבו ירוק- כידוע לכל, הבניה של היום מתבצעת במטרה לחסוך באנרגיה. עם זאת, לא פשוט לשנות מבנה שנבנה בקום המדינה לאקולוגי אבל כן אפשר לחסוך בעלויות ולנצל את האנרגיה הקיימת כאשר עושים תכנון ועיצוב מחדש של המשרד.
שימוש בתאורת לד למשל נחשב לחסכוני ומפחית בעשרות אחוזים בשנה את עלויות החשמל.
ניתן גם לחשוב על איך אפשר לנצל את האוויר הקיים וכך גם להפחית בעלויות המיזוג. - טפטים- במידה ואתם מעוניינים לחזק את המותג אבל ממש לא רוצים לעשות בצורה של שטיפת מוח, טפטים יכולים להיות פתרון מעולה, מאיר את החלל ולא בהרבה כסף.
ניתן לשלב בין הטפטים לבין שאר המרקמים והצבעים שבחלל ולקחת בחשבון כמובן את הריצוף, התאורה, הזוויות השונות וגם הקירות.
בנוסף, מכיון ובמשרדי מכירות רוב העבודה מתבצעת דרך הטלפון ומול המחשב שווה להשקיע בסביבת עבודה נוחה, נקייה ונעימה לעובדים שיוכלו להתמיד בעבודתם לאורך רוב שעות היום.
כמה שפחות קשקושים וכמה שיותר מראה חלק, נקי ואלגנטי יתרום לריכוז של העובדים ויעצים כמובן את הכלים, המיומנויות ושיטת המכירות אותה העובדים הפנימו.
לסיכום, תכנון ועיצוב המשרד הם חלק בלתי נפרד מהאסטרגיה של העסק, המותג או החברה ואין ספק כי אלו משפיעים בצורה ניכרת הן על הצלחתה של החברה והן על תפוקת העובדים לכן שווה לחשוב על תהליך זה בקפידה ולקחת בחשבון את גורמי העיצוב השונים.